Parodiowanie reklam

Zastanawiam się nad taką kwestią: czy parodiowanie reklam, robienie sobie z nich jaj osłabia ich działanie czy też działa na ich korzyść. Chyba każdy normalny człowiek raczej nienawidzi reklam. Czy więc żartując sobie z danej reklamy dodatkowo poprawiam efekt działania takiej reklamy czy też niszcze efekt jej działania? Ja np lubię sobie poużywać na reklamie i nie chodzi mi o milutkie żarciki z reklamy. Ciekawy też jestem na ile mogę sobie pozwolić w parodiowaniu reklamy i pisaniu o produkcie jaki jest w niej reklamowany. Przecież jako konsument mam chyba prawo powiedzieć, iż X to syf. Więc na ile mogę sobie pozwolić i gdzie czeka prokurator jeśli czeka? 

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>