Reklama w toalecie

W TVN material o trendzie umieszczania reklam w toaletach. Nie wiem jak innych ale mnie umieszczenie reklamy jakiejkolwiek w toalecie wnerwia bardzo. Przyklad: piekna laska prawie ze naga tuz przed oczami podczas wykonywania czynnosci fizjologicznej. No i wez sie tu nie podniec. Albo inne rozpraszajace uwage gadzety na scianie. Sciany kibla maja byc czyste, zadnych chamskich reklam. Nie wiem, mnie jako klientowi umieszczanie reklam centralnie w kabinie przeszkadza. Tymczasem debile od reklamy wymyslaja dalej. Plazmowe ekrany na ktorych juz nie tylko beda obrazki ale te obrazki beda sie poruszaly. Czyli np wchodzisz i wita Cie twoja osobista babcia klozetowa, ktora kibicuje Ci podczas oddawania moczu „no dalej jurku dalej.. tak jesssstt”. Albo niech puszczaja w kiblu jakies ostre porno :) prawda ze fajnie? Albo reklame srodkow przeczyszczajacych tzn np: widac centralnie odbyt i wylatujaca z niego kupę. Kurwa jak ja nienawidze reklam.

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

6 odpowiedzi na „Reklama w toalecie

  1. jjjj pisze:

    to wciaz nic w porownaniu do dvd, za ktory placisz ciezkie pieniadze a odczekac reklamy musisz jakby to byla tv… wtf.. nic dziwnego, ze ludzie zgrywaja wszytko na kompa..
    down w/mpaa!!!!!

  2. h pisze:

    no reklamy na dvd przed filmem to megakurestwo

  3. h pisze:

    a w kinie sie ucieszylem ostatnio jak tylko 15 minut reklam bylo (rekalm nie zwiastunow)

  4. ce pisze:

    konsyment to ty

    też mnei to wkurwia… wszytsko mnie wkurwiaaaaaa!!!!
    ….
    :?

  5. host pisze:

    krzys apropo mpaa

    sprawdz to -> przeciw wlasnosci intelektualnej

    http://www.mises.pl/255

  6. Basik pisze:

    Lubię reklamy w chuj na maxa.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>