Miesięczne archiwum: Sierpień 2006

www.hostart.ownlog.com

Mam potrzebę wyrażania się na wiele sposobów . Oto moje najnowsze dziecko hostart.ownlog.com tu będą prezentowane różne komiksy i rysunki . Pierwszy komiks pt ” Rozmowy z panem bogiem ” juz na arcie …

Opublikowano Bez kategorii | 8 komentarzy

Matriarchat , patriarchat , partnerstwo , wojna płci

Postanowiłem spłodzić coś nowego . Dziś będzie poważny temat bo dawno tu takiego nie było . Matriarchat , patriarchat , partnerstwo , wojna płci . Ta ostatnia wiadomo toczy się i zawsze będzie się toczyła . Można ją też nazwać … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 11 komentarzy

Statystyki mojego bloga

Niedawno chyba baska zrobila u siebie takie podliczenie wiec pomyslalem zeby zrobic cos takiego u siebie . rok 2003 notek komentarzy czerwiec 23 32 lipiec 9 12 sierpien 3 9 wrzesien 7 22 pazdziernik 6 15 listopad 8 14 grudzien … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 4 komentarzy

Farben Lehre – Handel

piosenka z dedykacją dla pis i partii pisopodobnych Farben Lehre – Handel Sprzedali nas. Myślą, że wygrali. Haha. Sprzedali nas. Tak się tylko im wydaje, Tak się tylko im wydaje. To ich marzenia, Haha urojenia. To ich marzenia, Haha urojenia. … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

.

Jest ci smutno ze jestes Sam ? Sam . Przyzwyczaj sie ! Dorosnij ! Jestes Sam . Sam . Wymysleni przyjaciele . Nie wierz w to . Nie jest ci to potrzebne . Potrafisz bez tego zyc .

Opublikowano Bez kategorii | 9 komentarzy

Hunterfest

się udał . zdjęcia będą na moim fotologu za zwyczajowe 7 do 13,5 minuty

Opublikowano Bez kategorii | 5 komentarzy