Miesięczne archiwum: Lipiec 2005

Dziwnym nie jest .

wiecie jak mi sie nic nie chce . barzdo . zaczne cos robic dopiero jak bedzie mi sie chcialo bo narazie mi sie nie chce .

Opublikowano Bez kategorii | 45 komentarzy

Da czy nie da ?!!!!!!!!!

Jestem dzis jakos tak zadowolony z siebie normalnie . nie wiem czy to przez to ze warszawa tak peiknie wyglada czy przez to ze ja taki zajebisty a moze jedno i drugie . w kazdym razie mam dla was wiersz … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 26 komentarzy

Netykieta i trolle !

Postanowilem napisac jakie zasady obowiazuja w zyciu blogowym jak i netowym ogolnie . Chodzi o netykiete . Co to netykieta ? Tutaj daje netykiete gazety.pl . Mnie chodzi o cos takiego . Netykieta Proste . Nie stosujesz sie do tego … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

Rower de LUX ! :)

Kurde noramalnei jak kazdy facet kocham zabawki . Moja ostatnia zabawka jest rower . Normalnie dostaje spazmow gdy nim jade . Sunie po jezdni chodniku sciezce lesnej gladko niczym po tylku 16 latki . Nawet po wertepach Achh . te … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 7 komentarzy

Kraniec Emili Plater !

Gdzie ja mieszkam ? jade sobie ostatnio autobusem 504 . Na szybie w autobusie wywieszka w zwiazku ze zmiana ruchu na niepodleglosci : ” … dojezdza do kranca Emili Plater … ” . Krancaa ?!!!! od kiedy to jest kraniec … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

wrt

jako prawdziwy mezczyzna zamykam sie w sobie gdy mam problem a poniewaz problemy mam caly czas to caly czas jestem zamkniety w sobie ale prosze sie nie martwic jest ok .

Opublikowano Bez kategorii | 58 komentarzy

kanga salamanga

czuje w sobie lwa . juz slysze te tlumy krzyczace ” adam potrzebujemy twojej starej magii ” ( patzr 48 stron ) . jadac do warszawy cieszylem sie na mysl ze po tak dlugim nie uzywaniu netu wreszcie sobie uzyje … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 60 komentarzy

miala byc notka a wyszlo jakies takie cos

wrocilem . bylo fajnie . kurde nie mam sily nic teraz pisac strrrasznie goraca bylo . zawalu nie dostalem choc pare razy bylo blisko . odpoczolem setnie choc ostatniego dnia bylem tak biedny ze kupilem loda za 40 groszy . … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 15 komentarzy