Miesięczne archiwum: Kwiecień 2005

juz koniec kwietnia ! matko boska , kto by pomyslal ? niedlugo bedzie grudzien jak tak dalej pojdzie

Mam nowe drzwi do pokoju . . Nowe drzwi sa fajne bo nie maja szyby w srodku tak jak poprzednie typu sredni Prl ktore byly wiesniackie , bo wszystko bylo przez nie widac tzn dopoki nie zalozylem plakatow , choc … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 30 komentarzy

HUj

Pierdole takie zycie . Bede skurwysynem . Inaczej sie kurwa nie da . Inaczej ludzie pokroju smeici chodnikowych beda miec moje rzeczy . Kurwa Bandy Cweli ! A ja jestem przecwel i jeszcze was przecwele

Opublikowano Bez kategorii | 20 komentarzy

American Pie

moi rodzice sa zalosni . ogladaja wlasnie american pie i niew idza w tym nic nie stosownego . tak w koncu to film na ich poziomie . boze i jak ja mam byc normalny ?

Opublikowano Bez kategorii | 7 komentarzy

Przystanek A’Laska !

Juz jutro na tvn rusza emisja kultowego serialu mojego pokolenia . Pochwalic nalezy zachowanie stacji , ktora wsluchala sie w glosy widzow wyrazane na poroznych forach internetowych czy w listach i postanowila zakupic serial . Znowu na naszych ekranach Joel … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 15 komentarzy

O wolnosci slowa !

Bardzo ciekawy artykul znaleziony w sieci na temat wolnosci slowa i histerii po smierci Papieza . Katoland !

Opublikowano Bez kategorii | 3 komentarzy

Habemus spokoj !

A moja mama dzis powiedziala ” no najpierw mordowali [ 2 wojna swiatowa - dop. red ] a teraz maja papieza ” . Moja mama jest katoliczka . gorliwą . A poza tym jest tak genialnym materialem na anegdotki ze … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 21 komentarzy

….

ta notka bedzie o tym jak mi sie nic nie chce robic . no wlasnie . odczuwam nawet lekkie wkurwienie ze nic nie robie . no bo ja duzo robic musze . w tami razie bedzie tylko wierszyk . na … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 16 komentarzy

” Kibolu badz juz ty dobry ” .

Ze zdziwieniem obserwuje presje jaka porozne media staraja sie od pewnego czasu wywolac na bandytach pilkarskich. Wykorzystujac koniunkture media te wychodza z checia zbudowania swojego wlasnego obrazu ” ludzi z misja ” , ” tych zaprowadzajacych porzadek ” . Ze … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 12 komentarzy

Rocznica Katynia !

65 lat temu, w kwietniu 1940 r., na mocy decyzji radzieckich władz NKWD, strzałami w tył głowy zamordowało ok. 22 tys. polskich oficerów, policjantów, lekarzy, profesorów i duchownych, wziętych do niewoli po napaści ZSRR na Polskę 17 września 1939 r. … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 7 komentarzy

chce wyjsc z domu . chce i nie moge . co jest kurwa ? czy wyjsc z czystym sumieniem ( a wiec wydaje kase ktora moglbym wykorzystac na mieszkanko ) bede mogl dopiero jak sie wyprowadze ale kiedy to kurwa … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 12 komentarzy