Miesięczne archiwum: Luty 2005

;) ;(

smutno mi bez ciebie ;(

Opublikowano Bez kategorii | 15 komentarzy

Wymiona :)

nie wiem czy czytaliscie artykul w wyborczej Dzieci Kapitana Hawka . na temat japonskich bajek z poczatku lat 90 ? Byly nadawane na legendarnym a ostatnio uzywanym przez wlasciciela tylko jako ” ale fajnie mam kanal na satelicie ” , … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 9 komentarzy

Wielki terrorysta !

Przekroj Nr 3 / 3108 z 16 stycznia 2005 , artykul twarz terroru o al-zarkawim , takim kolesiu z iraku . Juz napisze bo sie nie moge powstrzymac . Normalnie pokazali jakies stronice z jego zeszytu modlitw , gdzie zarkawi … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 3 komentarzy

host

Kolejny dzień . Kolejne odkrycie . Kolejne niemile odkrycie . Jaki jest ostatni sposob wiazania do siebie dziecka przez matke ? Moze wywolac w tobie zlosc , nienawisc . takie uczucia tez tworza powiazania , polaczenia . Moze nawet silniejsze … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 20 komentarzy

Wymagaj od dzieciaka tak !!!!!!!!

Mam miliard pomyslow za duzo siadam przy tobie i ci sie chwale ty jednak ciagle wymyslasz nowe rzeczy do zrobienia mam wiec miliard problemow za duzo miliard pomyslow za duzo nie moich pomyslow nie moich problemow przestan mi mowic co … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 10 komentarzy

Czego nigdy nie wiedzialem ?

Moje problemy moze sa i glupie ale to moje problemy . To co siedzi w mojej glowie moze i jest niezyciowe ale to wlasnie siedzi w mojej glowie . Nie wstydze sie tego co w niej jest . To co … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

” 28 Dni „

Dopiero dziś w koncu doszedlem do wniiosku , ze chce napisac o filmie , jaki widzialem chyba w niedziele . Byl o alkoholiczce , ktora trafia na odwyk . Bardzo ladnie pokazany i z Sandra Bullock . Zdanie ktore mnie … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 3 komentarzy

Minuta ciszy dla Pani Wisłockiej !

Zmarła dziś , 94 lata , smutno . Nie czytalem duzo jej ksiazki , przewaznie zatrzymywalem sie na pozycjach choc nie zawsze . Podziwiam za odwage mowienia w tamtych czasach o seksie

Opublikowano Bez kategorii | 10 komentarzy

Jak zbliżyć ojca i syna ?

Np poprzez kupienie strzyzarki . Nawet nie myslalem o tym gdy kupowalem ale ten efekt tez zostal osiagniety . To teraz zostal tylko wyjazd w sezonie do Zabrza na mecz

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj