Miesięczne archiwum: Styczeń 2005

Czy Ksiądz Katolicki może być psychologiem ? Ogólnie o kosciele i wierze !

To chyba oczywiste , że NIE ! A dlaczego ? Dlatego , że zawsze będzie wciskał swoje przekonania pacjentowi . A psycholog , który wciska swoje przekonania pacjentowi jest gówno wart . Psycholog nie ma prawa niczego narzucać . Ma … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 9 komentarzy

Jak mozna sobie spiepszyc zycie gdy zamiast ukochanej szukamy drugiej matki !!!!!!!

Przeczytalem komentarz krzyska do jednej z notek i tak mnie naszlo zeby z tego zrobic notke glowna , bo to wazna sprawa . Krzysiek napisal bowiem ze ” szukamy matki ” w drugiej dziewczynie . Asz sie zdiwilem ze ja … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 4 komentarzy

Udane Wybory W Iraku :)))))))))

Pozdrawiam odwaznych Irakijczyków . No i co poniektóre niedowiarki ( zdanie to kieruje do ewentualnych nowych gosci mego bloga ) , Irakijczycy tłumnie poszli do wyborów .Na marginesie szkoda ze w Polsce nie zorganizowala sie zadna komisja ( niby ze … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Marcin Koszałka

Kto z nas byłby w stanie wziąć kamerę i nakręcić swoja rodzinę , kłótnie , spory , ” rodzinne piekiełko ” ? I Czy to jest normalne ? I od czego to zależy ( abstrachujac od pomyslu mowienia o trudnosciach … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

Sandra

Poznali się na imprezie . Ona i On . Tak przynajmniej sądzili na początku . Później gadając odkryli , że naprawdę było to 12 lat temu w Międzyzdrojach , na wakacjach ze swoimi rodzicami . Byli 9 – letnimi dziećmi … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 3 komentarzy

Ostateczne rozwiązanie kwestii Czeczeńskiej ?!!!!!!!!!!!!!!!!

Zbrodniarzy nie ma dobrych czy złych . Jak to możliwe , że Prezydent Putin , który praktycznie zdecydowal około 10 lat temu o eksterminacji narodu Czeczeńskiego przyjeżdża do Polski czcić pamięć ludzi zamordowanych oraz resztek , która przeżyła obozy koncentarycjne … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Aj

To wspaniale byc doroslym i moc zyc po swojemu . Kocham was ludzie ( wreszcie wiem ze moge tak myslec , nic sie nie zdarzylo )

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz

Parodia ” these words ” Natashy Bedingfield

Tak sobie napisalem ostatnio These words are my own from my dick flow i want to fuck you fuck you fuck you that’s all i got to say wanna fuck you is that ok ? ( laughter is heard as … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

Wódko pozwól rzyć !

tak sie wlasnie czuje i jeszce tak sie czuje Życie pozwól rzyć czujem sie wykonczony … a ludzka psychika to jest tak zajebista rzecz ze glowa mala

Opublikowano Bez kategorii | 4 komentarzy

Pierwszy . der erste

Juz mozna do mnie podchodzić , już nie gryzę . Przepraszam ze tak czesto zione ogniem na bogu ducha winne osoby . Pracuje nad tym zeby tych zlych uczuc nie przenosic , zeby wogole nie przenosic uczuc . Mysle bardzo … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 9 komentarzy