Miesięczne archiwum: Lipiec 2004

I’m kurwa back !

Ech , a juz sie balem ze nie bede mial netu przez 2 dni , siadl wczoraj , znowu jakis gnoj mi sie wlamal , lizal was pies chcialbym kiedys jakiemus hakerowi cos zepsuc , to by byla satysfakcja , … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 7 komentarzy

fiu-bzdziu

Cos bym napisal ale moja siostra znowu sie przyczepi i bedzie sie smiala . Ale tam pamietacie taka bajke Gigi la trotola , pewnie ze pamietacie . Zajebista byla , nie ? Anna i te biale majteczki , poczatki zboczenia … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 15 komentarzy

kijowo !

Chlopak z problemami bylby dla mnie para ? zrobcie taki song

Opublikowano Bez kategorii | 7 komentarzy

” Jan Huj „

Moja matka wlaczyla wlasnie serial ” Jan kurwa Serce ” – o takim pojebanym debilu , moja matka lubila zawsze go ogladac , niejako promowac frajerskie postepowanie u mnie . Jan serce jest pojebany gdyz patzry sercem , a nie … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 24 komentarzy

Na to sie mowi Anima !

Ciagnalem jej truchlo za soba . Nie dawala mi odejsc . Ostatnio bylo najgorzej . Przyczepila sie stalowymi łancuchami do mnie . Wbila haki w bark i w posladki i zaczela ciagnac . Kazala mi patrzec jak umiera . Robilem … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Show me the way to the next whiskey bar ?

Wcale nie prawda E. ze myslimy tylko o piepszeniu , jak juz nam dacie to mozemy pomyslec takze i o czyms innym

Opublikowano Bez kategorii | 19 komentarzy

Komarzyca …

A teraz widzimy onanizujaca sie komarzyce , ktora robi to znalezionym wlosem ludzkim . Przelatuje obok furbiego islamisty , ktory wybucha . Komarzyca dostaje szara broda . Wkurzona podnosi wlos i wraca do zabawy . To mocna zawodniczka wiec po … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 34 komentarzy

www.dobrykomiks.pl

No wpierdol mi lirycznie ! — Przezywam tez obecnie wzmozone zainteresowanie komiksami ze stajni Marvel czyli X-menami , Spiderem i reszta superbohaterow . Zaczely one niedawno wychodzic w serii ” Dobry komiks ” . Naprawde mozna odkryc komiks na nowo … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | Skomentuj

Moshi Moshi !

czyli halo po japonsku hai — Bylem ostatnio na ” Swicie zywych trupow ” , genialny film , najlepszy horror jaki widzialem w zyciu . Poniewaz bardzo mnie odstresowal postanowilem obejrzec jeszcze jakies horrory . Wyporzyczylem dwa m in ” … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 2 komentarzy

stop reading start thinking !

Życie moze byc przyjemne , nalezy tylko umiec siebie sluchac . Nalezy plynac z fala , czyli uczuciami , wlasnymi uczuciami . —– Ponad tydzien temu wyjechali rodzice . Siedem dni ladowania akumulatorow na dalsza walke z nimi . W … Czytaj dalej

Opublikowano Bez kategorii | 1 komentarz