Ślimaczy sie to wszystko , nie weim czy z wszystkim zdaze :( . Moze po prostu szukam teraz wymowki by nie robic tego co powinienem robic . Straszznie trudno sie zmusic . Moze chce zeby ktos powiedzial ze jest za trudno i bym nie musial sie starac :) .

Ten wpis został opublikowany w kategorii Bez kategorii. Dodaj zakładkę do bezpośredniego odnośnika.

3 odpowiedzi na „

  1. boruta pisze:

    No może tak jest. Ja Ci mogę powiedzieć, że jest za trudno,jak chcesz,ale kto to potem zrobi za Ciebie? Bo ja nie .Mnie też się curevsko nie chce,a czasu coraz mniej.To sobie wymyśliłam,że mi wolno, bo się wzystko rozsypało w poniedziałek i mam prawo teraz sobie siedzieć i nic nie robić.Tylko , że już tak siedzę prawie tydzień i się coraz bardziej stresuję.Ale tak mi się cholera nie chce tej łaciny i tej pracy curva porównawczej na 10 stron maszynopisu!buuu…Tu trzeba kopa. Jakaś baba w radiu mówiła, że najlepiej urodzić dziecko.No,niby mogłam zmontować(a jeszcze takie kolorowe,to by było bardziej skomplikowanie;))Dla Ciebie to ta rada o kant dupy potłuc.Dla mnie chyba zresztą też…(traumatyczny mulat by był a ja bym zawalila studia,he,he:)Dobra,koniec,bo mi się jakaś autoterapia zrobiła,sorry. Trzeba być ponad”niechcenie się” itp.Brzmi to głupio na maxa,ale raz mi się udało.Zmuśmy się

  2. gospodarz domu nie da on krzywdy zrobic nikomu pisze:

    bede sie zmuszal do zycia juz od poniedzialku , na razie mi sie nie chce , zycie w pojedynke jest totalnie do dupy i zwyczjanie motywacji nie mam , poza tym buu bylas na gg tzn na necie a mnie akurat nie bylo ech , co za zycie

  3. boruta pisze:

    Byłam na necie,ale na wniebowziętym uniwersytecie.Tam gg i tak niedostępne, bo”KOMPA UŻYWAMY WYŁĄCZNIE W CELACH NAUKOWYCH”,he,he,pisałam mejla do Ciebie siedząc pod tą tabliczką

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Możesz użyć następujących tagów oraz atrybutów HTML-a: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>